Veelgestelde vragen

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Om onze prijzen voor u zo laag mogelijk te houden, laat Loovay de producten rechtstreeks van de fabrikant of leverancier bij u leveren. De bezorging kan daarom iets langer duren dan u gewend bent. Het duurt ongeveer 1-3 werkdagen voordat uw bestelling succesvol is verwerkt. De gemiddelde levertijd in Nederland bedraagt ca. 7-12 werkdagen. De gemiddelde levertijd in België bedraagt ca. 7-12 werkdagen.

De verwachte levertijd is verstreken, waar is mijn bestelling?

In de meeste gevallen worden bestellingen binnen de geschatte levertijd geleverd. Helaas kan een bestelling vertraging oplopen. Heeft u 3 dagen extra gewacht na de oorspronkelijke levertermijn en heeft u uw bestelling nog steeds niet ontvangen? Stuur dan een e-mail naar klantenservice@loovay.nl

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Wanneer u bij Loovay bestelt, profiteert u altijd van gratis verzending.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Loovay biedt altijd veilige betalingen aan. Wij gebruiken de meest voorkomende betalingsprovider in Nederland:

  • iDEAL 
  • Maestro 
  • Visa 
  • Mastercard 
  • American Express 
  • Bancontact 
  • Google Pay 
  • Apple Pay 

Ik mis een aantal producten, hoe kan dit?

Sommige bestellingen worden vanwege gewichtsbeperkingen in afzonderlijke pakketten verzonden. Om de productkwaliteit te garanderen, kunnen de producten die u bestelt afkomstig zijn van verschillende leveranciers. Indien u meerdere producten tegelijk bij ons bestelt, kan het voorkomen dat de producten niet tegelijkertijd geleverd worden. Maakt u zich geen zorgen, uw bestelling is onderweg. De rest van de bestelling wordt doorgaans binnen 1 tot 3 werkdagen geleverd.

Wat moet ik doen als ik een beschadigde zending ontvang?

Helaas kan het voorkomen dat uw bestelling beschadigd raakt tijdens de bezorging. Als klant kunt u er uiteraard niets aan doen. Neem in dit geval onmiddellijk contact op met onze klantenservice door een e-mail te sturen naar klantenservice@loovay.nl .

Het is noodzakelijk om foto's van de klacht te maken en deze aan uw e-mail toe te voegen. Stuur het artikel niet terug voordat u de foto's hebt gedeeld, anders kunnen wij geen oplossing bieden. Onze klantenservice zal uw bericht zo snel mogelijk in behandeling nemen en samen met u zoeken naar de beste oplossing. Dit gebeurt als u het verkeerde product hebt gekocht, het niet past of als u het artikel niet meer wilt hebben. U dient eerst contact op te nemen met onze klantenservice klantenservice@loovay.nl . Wij bekijken wat voor u de beste uitweg is. Als het ons niet lukt, betaalt u alleen de verzendkosten om het product naar ons terug te sturen.

Heeft u nog vragen?

Contactinformatie

E-mail: klantenservice@loovay.nl

Of neem contact op via het contactformulier

Bedrijfsinformatie

Bedrijfsnaam: Loovay

Adres: Kerkuil 6, Breda

E-mailadres: klantenservice@loovay.nl 


Telefoonnummer: 0653790135

Contactformulier

KVK: 98420097

BTW-nummer: NL868486139B01

Openingstijden 

Maandag-vrijdag: 08:00-18:00 uur

Zaterdag en zondag: 10:00-16:00 uur

We proberen uw e-mail binnen 24 uur te beantwoorden.